Tuesday, February 23, 2010

buenos aires fashion week




Tomorrow my official coverage of Buenos Aires fashion week will begin! I know you might not be as enthused as I am, but believe me, Buenos Aires's fashion is good, in fact (dare I say) excellent! (Okay, it's no New York Fashion Week, no fashion under tents, but it's still pretty awesome)
Believe me, you won't be disappointed at all.
promise you'll come back and visit me soon?

Mañana mi cobertura oficial de la semana de la moda de Buenos Aires comenzará! Yase que porhay ustedes no estarán tan entusiasmados como yo, (es comprensible, debido a mi alto nivel de entusiasmo) pero les prometo: la moda en Buenos Aires es genial!
Crean me, no se desilusionarán.
Vuelvan a visitarme pronto!

Love y amor!
La Dolce Moda*

PS: after the sample sales web page, I decided I was going to put more of these online. I came across this make-up giveaway: click here to participate. (clickeen el 'click here' para participar del concurso de 'des choses de femme')
There's also a contest were you can win a fendi & a miu miu bag on you tube, click here for that one (hay otro concurso en el que se pueden ganar una miu miu & una fendi, clikeen el 'click here' para participar, no te lo pierdas!)


3 comments:

  1. Veo que te has animado a escribir el post en dos idiomas!!Me parece perfecto!jaja

    Por cierto, yo tambien estaría entusiasmada con la semana de la moda de alli!

    Un beso!

    ReplyDelete
  2. Que bien esta quedando el disenio de tu blog!!!!!!

    Love el encabezamiento, Dolce Moda!

    ReplyDelete

Thank you so much for commenting, I really appreciate your visit!